Hızlı Ve Öfkeli 7 trHDizle.com - 5
Sitemizde şuan toplam 1281 film bulunmaktadır.

Hızlı Ve Öfkeli 7

235
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek ParcaYorum yap


Bir önceki yazımız olan Kafir – The Infidel başlıklı makalemizde Kafir – The Infidel 1080p izle, Kafir – The Infidel 720p izle ve Kafir – The Infidel direk izle hakkında bilgiler verilmektedir.

Pin It
686.957
BENZER FILMLER
Sabotaj Filmi Full izle
IMDB: 5.8
2.113 izlenme
Godzilla Filmi Full Hd izle
IMDB: 6.8
3.046 izlenme
Karışık Aile Full Hd izle
IMDB: 6.5
2.559 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 .
 

“Hızlı Ve Öfkeli 7” filminde 29 Yorum bulunuyor.
  1. Toretto - 1 sene önce demiş ki:

    ne zaman açılıcak bu 7 hadi dosdum :D

  2. alper subaşı - 12 ay önce demiş ki:

    aynen yaw onu beklıyorum pual walker öldümü yaksa sagmı ☺

  3. HeiMDaLL - 12 ay önce demiş ki:

    Gelen Haberlere göre serinin 7. filminin çekimlerinin büyük bir çoğunluğu bitmişti ve yakında çıkması muhtemel bakılıyordu ama Paul Walker’ ın ölümü dolayısıyla şuan filmle ilgili yakın bir tarih belirtilmiyor.

    Ben, Paul Walker çıkıp ; Ben ölmedim! Size kontrolsüz hızın sonuçlarını göstermek için böyle bir şey tezgahladık filan der diye bekliyorum halen :D

  4. rıdvan - 12 ay önce demiş ki:

    hızlı ve öfkelinin 7 çi serisini bekli yorum dünyada izledim en ama en güzel filim onlar sayasinde şimdi daha hızlı araba sürmeye başladım dirift ama enok istediyim toredononun arabalarından birisi istiyorum

  5. eren - 12 ay önce demiş ki:

    hadi beeeee abi çok iyi ya ben izledim

  6. davut - 10 ay önce demiş ki:

    çabuk çekseler, merakla bekliyoruz

  7. Şahan - 9 ay önce demiş ki:

    Mayısın 15inde filmin çekimini bitirmeyi planlıyorilarmış bence bu film mükemmel fakat pual walker ölmedi yanılmayın arabası bulundu fakat ceset bulunamadı garip bir şey vardı sonra arabanın plakası farklı çıktı sizce bu tesadüfmüydü bence bu bir tezgah kanmayın geler kanmayın

  8. ibram - 9 ay önce demiş ki:

    nezaman acilacak bu film bekliyoruz

  9. ben gulizar bulgaristandan - 8 ay önce demiş ki:

    sabirsislile bekliyorum hizlive ofkeli 7 bufil bulgaristanda cok beyeniliyor nezaman film baslaicak ta bakalim

  10. ben gulizar bulgaristandan - 8 ay önce demiş ki:

    nezaman acilacak film bekliyorum

  11. Can - 8 ay önce demiş ki:

    Hala Açılcak Bekliyoz :)

  12. Positano - 7 ay önce demiş ki:

    Bu 7 Değilki Admin yaaaaa …. Çok sevinmiştim 7 diyee yaaaaa!……

  13. yakup - 6 ay önce demiş ki:

    bu 6 la :D

  14. emirhan - 6 ay önce demiş ki:

    muhteşem film izlemeyen pişman olur.bu arada filmin devamı kesinlikle var yine bitirmemişler :D

  15. hüseyin solak - 6 ay önce demiş ki:

    hızlı ve öfkeli 6 bölümü muhtesem 7 yide merakla bekliyorum ben bir hızlı ve öfkeli hayranıyım

  16. izleyici - 5 ay önce demiş ki:

    aktorler süper ama filim saçma olmuş sürat araçlarıyla yarışan tank :D kalkmak bilmeyen uçak filimin yarısı uçakla geçti yarısı tank,la komedi gibi oldu bu ya gülsemmi boşa giden 1 saatemi üzülsek :D :( ..?

  17. sad - 5 ay önce demiş ki:

    ucak 1000 km git yaa

  18. Tarık Tezcan - 4 ay önce demiş ki:

    Sung Kang Orda Karısı öldü toredo gelip bir üzülmedi giti o karıyla konuştu eylendi hiç Sung Kang başın saol sun biz yanın dayız demedi toredo yu seviyordum ama beni utandırdı orda Sung Kang tokyoya gidecekti karısıyla ama gidemedi artık öbür dünyada buluşurlar :( :( adama acıdım vallaya :/ :(

  19. cem yıldız - 4 ay önce demiş ki:

    bu hızlı ve öfkeli 6 ya

  20. ahmet bülbül - 3 ay önce demiş ki:

    cok iyi bir filim haranıyım bu filmin 8 inide yapın

  21. mevlut - 2 ay önce demiş ki:

    bu hızlı ve öfkekinin 6 bolumu 7 dıye altıyımı yayınlıyorsunuz…

  22. kerem - 2 ay önce demiş ki:

    mevlüt kanki senin dediğin doğru 7 yerine 6 yı yayınlıyorlar.

  23. murat - 2 ay önce demiş ki:

    hayatim da ki en gzl bana gore hizli ve ofkeli filmi sabirsizlik la bekliyorum ;)

  24. halenurkaradag - 2 ay önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL FİLM ***:D:dD:d:dD

  25. baba - 2 ay önce demiş ki:

    muhdeşem bir filim
    :D

  26. murat - 2 ay önce demiş ki:

    *** niye bu acılmadı ayla

  27. furkan - 2 ay önce demiş ki:

    bu filimi kim yapmışsa allah ondan razı olsun

  28. kara - 1 ay önce demiş ki:

    Mence guzel film hayranlikla bekliyorum 7 yi ne yalanbaoylesem parkir olduyse bu filmi izliyemem dosdlar

  29. Hizli ve Ofkeli - 2 gün önce demiş ki:

    ben su kel kafali adamn ta anasni *** *** evladi nasilda oldurdu ya su tokyolu oglani yazik oldu anani *** ben senin kel kafali bi de ki beyler 7 ne zaman cikicak yaw sabirsizlikla bekliorum!!



film izle, hd izle, tek parça izle, türkçe dublaj izle, hd film sitesi